jamuan akhir tahun pengawas 2011...!..^_^

assalamualaikum...^_^.... selamat pagi...!..

ok... ce tgk tajuk post aku tu... jamuan akhir tahun pengawas 2011...! korang ade tak bace post aku tentang nak tak nak..?... nah!!! akhirnye aku pergi jgk jamuan tu.... sbb ape...? sbbnye bkn buat dekat dgn pantai tpi dekat resort lah..heeee....^_~....

ok... korang nak tahu tak tentang perjalanan jamuan tu...? tak nak thu pun aku tetap nak BAGITAHU....! biarlah...:P.. so bace ye..!

nak cerita dari mana eh...?.. dari mula2 ye... sebelum jamuan tu.. aku, wani, & eyda byk sgt kerje kena buat... ( walaupun tak byk sebenarnya..) tpi penat tau... dari pukul 10 kita orang dah bekerja utk jamuan tu... firstly susun sijil,hadiah,aturcara majlis dan no utk cabutan bertuah....ce tgk gambar kat bawah nie.. kalau tak nak tgk........ pejam je mate..okp..?...blur...!


sape tu ek...? rajinnye...^_~........

itu gambar masa susun atur cara majlis... nasib baik duduk dalam bilik guru yang penuh dengan penghawa dengin so tak merasa panaslah kita orang...peace...!

semua kerja tu settle dlm pukul 1 tgh hari... wah!! lame kan...? penat...? entah lah..! tapi dari pukul 10.00 hingga pukul 1.00 tgh hari langsung tak makan.. perut nie nyaring sgt bunyi nyayiannye.. luluh hati aku mendengar rintihan perutku tapi nasib baik perutku nie faham tugas aku... blablablabla...peace..!

ok... siap je semua kerje tu... kita orang pulak yang bersiap-siap... pergi surau, sembayang then make up..
jom terjah gambar 2 org awek nie tgh bersiap-siap...!:P



gelak sikit tgk pic nie... hehehehehe....:!

berjam tnggu minah dua org nie bersiap tau...heeee...iye ke...?.. entah...?

selepas siap...kita org tnggu bas...dalam jam 2 lbih bas pun sampai...! ah..? iye ke bas tu...? nak tahu bas ape..? bas sekolah je...! takpe...takpe.. asalkan ada bas and sampai kat cherating bay tu.. perut aku pun dah berbunyi-bunyi nie.... oh ye... nak bagitahu nie.... nak tahu tak...? walaupun korang tak nak tahu, aku tetap nak bagitahu... biarlah...!.. sebenarnye nak bagitahu yang aku kene jadi mc kat majlis jamuan tu...! peace..!
i like..!^_~... hope tak de yang jeles ye...kuang3...!.. so dlm bas tu, fikir mcm mane nanti time aku jdi mc yup..? hope ok!!!.... heee.. last minute.... text mc langsung tak buat.. adoi!!...

dlm 15 minit perjalanan, sampai lah kami di CHERATING BAY..! yahooooo!... tgk gambar kat bawah nie yup...!








all the picture tu sblm majlis bermule.... tnggu pengetua sklh kita orang baru blh makan....

aku buat ape mase nie? sape tau..?... takde kan..? blur...:P
kan aku jadi mc so siap2 lah kat meja pengacara majlis... pening tau.. sbbnye tak pasti sama ada pk pentandbiran & pk koko mari ke tak...? kang tak sebut name nanti...kene bom!!!( marah..).. then cgu asri bagitahu yg pk koko dan pk pentadbiran mari.. so settle lah masalah aku.. yes!! legaaaaa...!

ok.. tnggu punye tnggu... sampai jgk pengetua... maka bermula tugas aku sbg pengacara majlis.... jap2.. nk tunjuk kat korang gambar aku nie.... tgk ye...!




comel tak aku...?( bajek comel..huhuhu..) gambar tu sblm acara bermule...

ok majlis kita orang bermule dgn menjamu makanan dahulu.. nasib baik mkn dulu.. kalau tak..! menangislah perut aku nie...kuang3.... mkn ape ek...? seperti yg dijangka-jangka----------------- NASI MINYAK....! tak suke lah nasi minyak tapi takpelah demi perut yang ku sayang, ku merelakan mulutku menjamah (ces!! jiwang karat btl kata-kata aku kan..? jgn termuntah sudah..:P

aku, wani & eyda terpaksa mkn cepat-cepat sbb nak kendalikan majlis seterusnya pulak... kalau tak silap lah.. dlm 10 minit je kot kita orang makan lepas tu terus ke meja pengacara majlis untuk acara seterusnya...
mcm biase lah kan.. ucapan drpd cgu2... aku rase tak payah lah aku cerite secara detail pasal tu ek...? kan tak pasal2 ade yg tidur dpn scrin komputer....:P 

tpi nak cerite pasal cabutan bertuah nie..! acara yg paling melucukan lah jugak... nak tahu tak..? tak nak tahu..?... nak bagi tahu jgk.. aku, wani & eyda semua bertuah tau sbbnye kita org dpt hadiah cabutan bertuah ... tp btl ke bertuah nie..? heeeee2... dont think negative okp..!.. kami memang bertuah sbb tu lah dpt hadiah bertuah tu.. jgn jeles tau...! wani, eyda kalau korang bace post nie sure teringat kejadian tu kan...! gelak tergolek-golek... jahat tak kite..? tak kan...? kat bawah tu gambar kita orang....








jamuan tu habis dalam pukul 5 lebih kalau tak silap lah... klu silap maaf je lah..:P

ok..then habis je majlis tu... bergerak kat bas yg tgh tnggu kat luar... sampai je kat dlm bas... blm lagi duduk.. alamak!!!!.... knp?... ade barang aku tertinggal kt dlm dewan tu... emmm...! tergesa-gesa pergi semula kat dewan tu... penat tau..!....

jom terjah gambar kita orang lagi...





sekian... diary utk kali nie... kalau ade yg aku merepek-repek tu sory lah ye....!...






terima kasih kerana sudi membaca post ini...:)

No comments:

Post a Comment