nak tak nak.....?

hye!!!!!......opppsssss....
apelah aku nie, sbg org islam salam tu kan penting so.........
assalamualaikum...
( jawab tau jgn tak jawab...:P)

nak tak nak...? tak nak nak?... apelah yg aku merepek nie.. korang mesti pening an...? ish3... jgn pening2 tau...
sebenarnya tgh binggung nie... tau tak knp?... lah...! manelah korang tau an...? korang mane blh bace perasaan org kan..?.... jauhnya aku merepek.. sorry..peace!!....:D

 berbalik pada tajuk..." nak tak nak...?"... ape agaknya ye...? meh sini nak bgi thu......!
nak tahu tak?.... klu nak tahu angkat tangan..:P....
al kisahnya.. hari khamis nie bersamaan luse lah, badan pengawas sekolah aku... nak adakan jamuan akhir tahun....! mesti korang fikir ape lah nak dipeningkan pasal jamuan tu an....?.. pergi je lah...! but............
jamuan tu kat PANTAI!!!.... 

seram sejuk rasanya bila tgk perkataan pantai tu... korang tak rase ke...?..:P... alah kan syok klu buat kan pantai...ape yg dipikir kan....mesti korang pikir mcm tu kan..?... lah!! memang lah best buat kat pantai tp utk orang yg suke dgn pantai... aku....?... sudah tentu TIDAK!!!...  aku tak suka pantai.. tak suka..tak suka..:(...
bkn setakat tak suke tp FOBIA TAU!! TRAUMA!!!...  knp trauma? knp fobia?...( klu yg tu korang tak payah tau lah.. tak kan semua nk story an...?)...

mcm mne nie....? klu tak pergi ape pulak kate pengawas lain kan yg paling penting ape pulak kate cgu2 terutamanya ckg asri.... tp..... aku tak blh...! aku tak blh buang perasaan FOBIA DAN TRAUMA AKU....!
aku tak blh...! bkn tak nak pergi tapi aku tak blh lah....! relax hasnah!!! jgn emosi.. tenang!!!..

ape2 pn aku masih dlm konflik!!! sama ada nak atau tak nak....?

ok lah.. assalamualaikum..!

terima kasih kerana sudi membaca post ini...:)

No comments:

Post a Comment