tolonglah...! saya tak suka makan ubat...! :(

ASSALAMUALAIKUM..^_^....

MOOD..: stress sesangat... why..? demam tak baik lagi lah.. hidung tersumbat + sakit tekak + batuk+ dan seumpama dgnnya.. hari nie dah masuk hari yg ke-3 tak makan sesuap pun nasi tau.. lapar tu memang lapar tpi tak blh nak telan lah  nasi...!..:(.. betul-betul takde selera...

semalam baru je pergi hospital... walaupun aku nie jenis yang tak suka pergi hospital tetapi kerana paksaan drpd my mum dlm keadaan terpaksa pergi jugak lah.. lgi pun tak baik kan bantah jgn mak kita... alahai.. 2 jam menjadi tetamu kehormat kat hospital..! banyak lol orang... suke3...( sindiran tu sebenarnya..)..

mmmm... amboi.. banyak jgk aku dapat ubat.. 5 pekat ubat aku dapat.. entah jgk ubat ape...! tak tgk pun...!
balik rmh..terus je baring atas katil...! aduhai macam setahun tak jumpe tilam.. tidur sampai tak ingat dunia..he3..:P...

bercakap soal ubat...! lantaklah ubat jenis ape sekalipun aku memang tak suke nak makan...! tolong jgn paksa aku makan ubat lah...! memang tak akan makan..! tapi ape gunenye kan..pergi hospital, dr. bgi ubat tapi tak makan... whatever..! aku memang tak suka nak makan ubat.. tekak nie tak blh nak telan tau tak..

hahaha... aku masih ingat.. ade lah satu ketika tu.. my mum suruh makan ubat then aku pun ckp ok.. masuk bilik, ambil ubat buang dlam tong sampah...! hahahaha... hobi aku lah tu buang ubat..! .......


terima kasih kerana sudi membaca post ini...:)

No comments:

Post a Comment