i love him so much

assalamualaikum...!




Alhamdulillah .. this day I still have the strength to keep writing .. innermost thoughts pouring here .. not to expect the attention, but simply want to share with a willing...!


                                                 look at the title...

                                                 whom i love..? who has stolen my heart..? anyone know..!
                                            ok.. stop..! look at the picture below....! someone yg dah berjaye
                                                           curi hati aku yang keras macam besi nie...!














tada..!! he look so cute kan..! inilah insan yang telah mencuri hati ku...!

kekekekek...!
hello..! aku nie masih single lah and this currently,
aku hanye nak tumpukan kepada pelajaran..! enough..!
takde mase lagi nak bercinte-cintun nie...
kang tak pasal2 kalau separate mulelah frust menunggang
pelajaran entah kemana..!
so..! not the time untuk bercinte=cinte..


stop..! back to title..! actually, who is..? mmm... he is my little brother..! aku kan dah post kat blog aku nie pasal dye...! korang belum bace ek..? klik sini ok....


aku sangat..sangatt..sangattttt... sayang kat dye..! tak terkire betapa besarnye kasih sayang aku padanya.. even dye bukan seperti kanak-kanak yang lain tapi itu bukan menjadi halangan untuk menyayanginya...! 


aku suke dengan keletahnya tapi tak dinafikan kadang2 geram dengan kerenahnya..! namun..! aku dan keluarga aku harus sabar menjaga insan seistimewa itu..! aku suka dan paling suka kalau dia tertewa..! iyelah kan siapa yang tak suke tgk budak2 ketawa..! comel sangat..! tapi nak tgk dye ketawa susah sangat..! biasalah, kanak-kanak oku memang susah nak tgk dye ketawa dan gembira..! kadang2 letih jugak jage dye tapi entah, lama-lama dah lali dan akan rase gembira pulak jage dye..!


sebagai seorang kakak yg amat menyayangi adik aku, apa yang aku inginkan supaya dia membesar seperti kanak-kanak yang lain..! dan mempunyai masa depan yang terjamin..! aku nak tengok dia berlari-lari di halaman rumah, aku nak dengar dia boleh bercakap dan pangil aku kakak..! aku nak yang terbaik untuk dirinya.. bukan membesar dalam dunia yang penuh kegelapan..! membesar tanpa tahu apa-apa yang berlaku disekelilingnya...!


betul..! aku tidak pernah menyalahi takdir akan apa yang menimpa adik aku..! semua ujian daripada ALLAH..! DIA maha mengetahui yang terbaik untuk setiap hambaNYA..! 
doaku tidak pernah putus untuk mendoakan kesembuhannya..! kadang=kadang sayu hati ini melihat ketidakupayaan dirinya..! ketidakupayaan untuk bangun, bercakap, berjalan seperti kanak-kanak yang seusian denganya..! kadang=kadang air mata ini begitu senang tumpah melihat dirinya..!


apa yang aku harapkan tidak lain dan tidak bukan adalah kesembuhannya..! masa depan yang belum tentu..! namun aku tetap pegang dan percaye dengan prinsip aku.." masa silam atau masa sekarang bukanlah jaminan untuk masa depan..! walaupun sekarang hidup kita susah dan dihantui bayangan silam bukan bererti tiada masa depan yang cerah.." ALLAH MAHA ADIL..! seadil=adilnya...!




terima kasih kerana sudi membaca post ini...:)

No comments:

Post a Comment