kenapa malas sangat nie...?

ASSALAMUALAIKUM...


hye..!..^_^.. what you are planning today..? but remember tugas kepada sebagai makhluk kepada penciptaNYA.. dah dilaksanakan ke..?bangun pagi, perkara utama adalah solat subuh then berdoa dan membaca zikir al-mathurat utk permulaan hari yang lebih baik..! stop..! membebel pulak aku kat sini.. macam nenek2 kan..! bukan ape.. sekadar nak mengingati.. ok..ok..ok.. back to the topic..


kenapa malas sangat nie...? mmm.. kenapa ek..? malas aku disini maksudnye bukan malas nak bangun tidur, ( time cuti nie aku memang bangun awal tau...:P)  mengemas rumah or blablabla.. but malas nak STUDY TIME CUTI NIE...! alahai.. kalau macam nie lah gayenye mcm mane nak score 9A IN SPM TAHUN DEPAN.. nak tengok buku pun malas... padahal aku dah ikut step nie.. memang lah berjaye kalau aku ikut step nie tapi kadang2 sifat malas tu tetap ade kan...? step macam mane ek..? klik sini kalau nak bace ek..! memang berkesan lah step tu.. tapi kadang2 je perasaan malas muncul..! huh..!


mase cuti tinggal 2 minggu lebih lagi... still tak ulangkaji.. even result akhir tahun gempak lah jugak tapi tak semestinye kite blh kekalkan result cemerlang kite kalau tak study kan...! mmm.. wahai sifat malas nyahlah kau dalam diri ku.. hahahaha...!...




terima kasih kerana sudi membaca post ini...:)

No comments:

Post a Comment